FPS 2011 року – Battlefield 3
Сказати по правді, вибір був зовсім не простий. Тим більше, що вибирати доводилося між шутерами різних форматів. Тим не менш, багаторічні старання DICE виявилися вартими того, щоб вивести проект Battlefield 3 в лідери. Непоганий сюжет згладжує ряд недоліків сюжетної кампанії. Але головним діамантом у короні BF3 є, звичайно, не сингл, а мультиплеер - динамічний, видовищний, масштабний, з величезною кількістю можливостей, великої прокачуванням, продуманим командним взаємодією - всім тим, що дає можливість грі не втрачати актуальності довгі роки, на відміну від численних швидко набридають шутерів.
RPG 2011 року – The Elder Scrolls 5: Skyrim
Вихід цієї гри прогримів так, наче про неї оголосили сивобороді. Хором. І до цих пір ще відлуння гуляє, завдяки чому проект все ще бадьоро продається і відсвічує у всіляких рейтингах. Компанія Bethesda в черговий раз продемонструвала своє вміння працювати в форматі відкритого світу, запропонувавши гравцям досліджувати територію провінції Скайрім. Не саме акуратне виконання, характерне для ігор цій студії і відкритого світу взагалі, йде у тінь завдяки майстерному ландшафтному дизайну, гармонійної системі прокачування, різноманітним і варіативним квестам і оригінальною бойової системі.
TPS 2011 року – Uncharted 3: Drake`s Deception
Третя частина пригод Нейтан Дрейка по праву займає звання кращого шутера з виглядом від третьої особи. Як не дивно, значною мірою тому, що розробники не стали концентрувати свою увагу на одній лише шутер-складової, що можна бачити у не менш іменитих конкурентів Uncharted 3. Це перш за все видовищне пригода і захоплююча історія. Саме така оправа для шутера виводить дану гру в лідери. Тим же, хто жадає більшої кількості стрільби, Naughty Dog дбайливо пропонує повноцінний мультиплеєр, покращали з часів другої частини.
Слешер 2011 року – Batman: Arkham City
Для тих, хто в танку: можете іменувати цю категорію якщо питання формулювань валить вас в стан жорстокого баттхерта.
Batman: Arkham City це один з тих небагатьох сіквелів, якому вдалося стати кращим оригіналу. Відкритий світ став не просто Фенечкой для краси, а основою, на базі якої шикувалися центральні принципи геймплея. Нова сага про Темному Лицарі пропонує захоплююче драматичне оповідання, істотно змінює уявлення про Супергеройське іграшках. Крім того, проект доповнений динамічним різнорідним геймплеєм, побічними квестами, мозголомнимі загадками і всілякими випробуваннями для перфекціоністів.
Рейсинг 2011 року – Forza Motorsport 4
Розробники Forza Motorsport 4 дуже близько підібралися до образу ідеального рейсингу. Тут вам і красива графіка, і величезна кількість машин для любителів колекціонування, і велика різноманітність трас, і хороша фізична модель. Словом, все, що потрібно любителеві поганяти на чотириколісному транспорті. Навіть для жестової контролера Kinect застосування знайшлося. Розробники Forza Motorsport 4 показали, що у Xbox 360до сих пір залишаються сістемселлери-ексклюзиви.
Спортивний симулятор 2011 року - FIFA 12
Футбол, як і раніше залишається найпопулярнішим видом спорту, а от з футбольними симуляторами таке трапляється не завжди. Тим не менш, EA Sports в цьому році вдалося зробити те, чого від неї очікували небагато - виконати свої обіцянки щодо чергової частини FIFA і випустити дійсно сильний проект FIFA 12, який без праці розштовхав конкурентів завдяки безлічі технічних нововведень і чудовому мультиплееру.
Платформер 2011 року - Alice: Madness Returns
Цього року мода на двомірні платформери не пройшла, але в лідери все-таки вибилася тривимірна гра Alice Madness Returns. Амерікен МакГі виявився вірним своєму фірмовому стилю. Нова історія сироти Аліси, багаторазово відображена в кривих дзеркалах фантазії автора і помножена на соковитий нойзовий саунд, виливається в сюрреалістичне дію в просторі викривленої казки, який поєднується з сильною екшн-складової. Хіба що трохи не вистачає хардкору, який останнім часом стає традиційний для платформер. Але це, швидше за все, вплив ЕА.
Графіка 2011 року - Battlefield 3
У цьому році було достатньо студій, які прагнуть посісти в великі «соковижімальщікі» консолей. Тільки в DICEвирішили дивитися в майбутнє і орієнтуватися у своїх технологіях на РС, згодом адаптуючи їх на консолі, а не навпаки. У результаті графіка РС-версії Battlefield 3 змусила конкурентів скрипіти зубами від заздрості, а геймерів готувати гроші на нові компи.
Сюжет 2011 року – Batman Arkham City
Цікаво, що цього року найцікавіший сюжет був представлений не в RPG. Хоч представники цього жанру і значилися серед претендентів. Непогана, до речі, тенденція - розробники потроху починають розуміти, що хороший сюжет потрібен майже в будь-якій грі, а не тільки у рольовій. І якщо говорити про те, що Rocksteady в цьому році знову змінила ставлення публіки до ігор просупергероев, то зробила вона це багато в чому саме завдяки сюжету. Нешаблонний підхід до вже, здавалося б, готовим образам персонажів, несподівані повороти один за іншим, інтриги, таємниці і продумані яскраві діалоги. Хто б мені пару-трійку років тому сказав, що я зустріну все це в грі про Бетмена, я б просто не повірив.
Нестандартний підхід 2011 року – Minecraft
Чого приховувати, зараз майже в будь-якій області ігростроя спостерігається криза жанру, через що багато розробників шукати нові рішення, експериментувати і змішувати різні жанри в різних пропорціях. І гібридів, які складно віднести до якого-небудь одного жанру, цього року вийшло немало (в тому числі і дуже вдалих). АлеMinecraft виявився просто унікальним у своїй нестандартності. Практично безмежні можливості для дослідження і творчості (в тому числі і спільного зі своїми товаришами) в ігровому світі. Найдивовижніше, що потік фантазії автора теж, здається, безмежний, тому кожне оновлення, які ще далеко не скінчилися, привносить в гру щось принципово нове.
Гра 2011 року - The Elder Scrolls 5: Skyrim
Ось він, переможець - довгоочікуваний для багатьох проект Skyrim. І адже начебто не скажеш, що цього року виходило мало гідних ігор, але перебити враження від цього шедевра (навіть при всіх його недоліках) вони так і не зуміли. Критерій для визначення переможця простий - у цій грі можна прірву, загубитися, забути про реальний світ. І цим все сказано.
Матеріал з сайту: http://gameworld.lviv.ua/
|